2006-11-05

Farmer's Market



I went to the Farmer's market on Sunday. Vegitables & fruits sold there are very fresh and good price compare to supermarkets.

I bought red potatoes (2kg) and organic kale (0.5kg) for the first time. Kale sounds very 'healthy' to me and I wanted to know how it tastes.
(Fresh kale is not something you can get easily in Japan.)

I asked a farmer lady how to cook the kale, and she told me to just fry or put in the soup. So, I tried!

Here is the simple dish of kale + potato (with pepper & salt). I liked it very much. The soup tasted even better!


2 comments:

Anonymous said...

Hello!
おいしそうですね!
お皿はもしかしてHermes?

ところで同じブーツ買っちゃったようです。
一時帰国した際はぜひおそろのブーツでお出かけしましょう!

Bier-Reise said...

Hello!
お皿はRoyal Doultonと言うBritishブランドです☆よくぞ聞いてくれました!
蓮の花が大好きなので、無地の方が飽きがこないかな、と思ったけれど、これにしてみました。
実は、気に入っていたお皿を割ってしまったため、つい最近購入したのです。
が・・・このお皿も、購入した日に思いっきり落としてしまった。。。なんて不注意なんだろうと泣きたくなりましたが、なんと無事だったのです。
こっちのお皿ってすごく頑丈にできていて重いけれど、こういういいトコもある!?
と言うわけで、Hermesのお皿なんて、一生無理です!


ブーツ、すごく履きやすいですよね~♪